Úspěšná adopční kampaň

Archiv

06. 02. 2013


Středa 6. února 2013

Rekordní čísla – pražská zoo získala díky poslední vánoční kampani příspěvky ve výši 3,5 mil. Kč na oblíbenou adopci zvířat!

Reklamní kampaň ADOPTUJEŠ MĚ? jsme na sklonku loňského roku pojali v novém grafickém stylu. Namísto bílého pozadí jsme zvolili barvené plochy s vánočními a zimními symboly, sdělení a výzvu k adopci jsme se snažili rozveselit různými slogany. „Tváří“ kampaně se stalo šest druhů – sirotků: ropucha jihoafrická, makak vepří, orlosup bradatý, lama vikuňa, bažant Edwardsův a chřestýš kostkovaný. Kampaň se začátkem listopadu objevila v pražských ulicích na billboardech a citylightech, dále je u mediálních partnerů pražské zoo realizována inzerce (MAFRA, Egmont) a TV spoty (kanály TV PRIMA, Óčko).

Časopis Strategie zařadil billboard s motivem bažanta Ewardsova na druhé až třetí místo v hodnocení outdoorových kampaní v měsíci prosinci 2012.

Od začátku listopadu 2012 do konce ledna 2013 se podařilo získat 3 480 632 Kč, což je dosavadní nejlepší výsledek v historii adopčních kampaní (níže uvádíme srovnání posledních 4 let).

Ze zvířat, která se objevila v kampani, jednoznačně zvítězila ropucha jihoafrická s 42 novými sponzory, druhé místo osadila lama vikuňa (39) a třetí chřestýš kostkovaný (25).

V celkovém srovnání všech zvířat z pražské zoo stále vede psoun prériový se 132 dárci (stav k 31. lednu), zřejmě pro svou oblibu u dětských sponzorů a dostupnost příspěvku (1 000 Kč/rok), na druhém místě je ze stejných důvodů vakoveverka létavá (98) a na třetím - stálice těchto statistik - tučňák Humboldtův (83 dárců, adopce 5 000 Kč/rok).

Zdá se, že nové pojetí zabralo. Pražská zoo všem dárcům velmi děkuje!

Billboard zařazený na 2. - 3. místo v hodnocení Strategie za prosinec 2012

Billboard zařazený na 2. - 3. místo v hodnocení Strategie za prosinec 2012  

 

                                        Srovnání výsledků adopční kampaně 2009 - 2012

                                                      2009              2010             2011            2012
                                                             2 972 376 Kč        3 291 118 Kč       2 907 195 Kč    3 480 632 Kč

                               


Enrichment je i skvělé téma pro letošní reklamní kampaň Zoo Praha. Co je jejím hlavním sdělením pro veřejnost?  Je to vzkaz, že v pražské zoo jsou ZVÍŘATA V POHODĚ, což je i...

aneb opět osvědčená rada pro všechny, kdo neví co nadělit pod stromeček




Unikátní hybridní platební kiosky, jejichž prostřednictvím budou moci návštěvníci pražské zoo přispět na ochranu ohrožených druhů zvířat, dnes na tiskové konferenci představili ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek, generální ředitel společnosti Mastercard Miroslav Lukeš a generální manažerka společnosti Ingenico Martina Kirchrathová. Foto: Václav Šilha, Zoo Praha

Přispět na záchranu čtyř ohrožených druhů, jakými jsou kůň Převalského, gorila nížinná, gaviál indický či laoš, lze nově pomocí unikátních kiosků - dotykových obrazovek s integrovanou platební funkcí, které uvádí do...

Laureáti Cen Richard v roce 2016. Autor: Václav Šilha, Zoo Praha

V Zoo Praha, kde dnes proběhlo tradiční Setkání přátel, sponzorů a adoptivních rodičů zvířat, byly jejím nejvýznamnějším podporovatelům uděleny ceny Velký, Malý a Divoký Richard. Jsou vyrobeny z českého křišťálu podle...




Vít Kahle, odborný poradce pro marketing a PR Zoo Praha, přebírá ocenění pro Zoo Praha Vizionář 2018. Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha.

Zoo Praha uspěla v projektu Vizionáři 2018, který oceňuje a propaguje autory zajímavých inovací a neotřelých počinů uplynulého roku. Pražská zoo získala prestižní titul za unikátní kiosky – dotykové obrazovky s integrovanou...

Pražská zoo se stala jednou z 25 značek, které obdržely ocenění Czech Superbrands. Ve světě se podobným titulem mohou pochlubit společnosti, jako je Amazon.com, UNICEF, The New York Times nebo Rolex.




Stejně jako loni jsme i letošní adopční kampaň okořenili zajímavou pobídkou.



Přihlášení k newsletteru