Kampaň 2019 - ZVÍŘATA V POHODĚ

Kampaně

Vít Kahle  |  07. 02. 2019


Enrichment je i skvělé téma pro letošní reklamní kampaň Zoo Praha. Co je jejím hlavním sdělením pro veřejnost?  Je to vzkaz, že v pražské zoo jsou ZVÍŘATA V POHODĚ, což je i ústřední slogan kampaně.

Na billboardových a citylightových plakátech se v průběhu roku objeví zvířata s nejrůznějšími enrichmentovými předměty. Jejich konkrétní význam a smysl pak budeme intenzívně osvětlovat na sociálních sítích i na živo v areálu zoo ve speciálně postaveném programu pro veřejnost.

Label ENRICHMENT PROGRAM se jako spojovací prvek objeví na veškerých souvisejících materiálech - kromě outdoorových plakátů, také na programovém letáku, který budeme distribuovat i mimo areál zoo, či na informačních tabulích uvnitř zahrady, kdy budeme návštěvníky upozorňovat na konání toho kterého programu.

Na citylightech, kde je větší prostor a možnost pro uplatnění nějaké informace, bude u každého motivu vypíchnutý a vysvětlený signifikantní enrichmentový prvek.

Stejně jako loňská kampaň Vzácní a jedineční, má i ta letošní silný edukační přesah. Proto kromě tradičních billboardů a citylightů plánujeme rozsev výše zmíněných programových letáků a plakátů B1 na školách v Praze a ve Stč kraji.

Kampaň chceme rovněž realizovat prostřednictvím plakátů a letáků v metru a tramvajích pražské hromadné dopravy.

V březnu kampaň odstartuje těmito motivy:

  • BB: orangutan sumaterský se zmrzlinou, kondor královský s míčem, pes pralesní s klacíky
  • CL: gorila nížinná (Richard) s hračkou (boomer ball), medvěd lední s barelem a opět kondor s míčem.

Toto téma i pojetí labelu ENRICHMENT PROGRAM má mezinárodní sdílnost a srozumitelnost, což je dobré především z hlediska oslovení incomingových turistů, kterých je v létě Praha plná. V tomto období plánujeme distribuci anglické verze programového letáku v turisticky frekventovaných uzlech včetně letiště Václava Havla.

 


Přihlášení k newsletteru