Postav si svou zoo

Projekty

Vít Kahle  |  17. 03. 2014


Zapojením do tohoto marketingového projektu pokračujeme ve spolupráci se společností Ahold. Nová kampaň odstartovala 19. února a běžela do 25. března 2014. Děti si mohly postavit svou vlastní zoo, stát se jejím ředitelem a navíc se dozvědět spoustu zajímavostí o tom, jak zvířata žijí a co mají ráda. Do projektu se zapojilo 15 českých zoo.

Postav si svou zoo s Albertem, foto: Tomáš Adamec, Zoo Praha Postav si svou zoo s Albertem, foto: Tomáš Adamec, Zoo Praha

V pražské zoo se propagaci svých zvířecích osobností věnujeme dlouhodobě, např. před časem úspěšnou kampaní s názvem Seznamte se! Proto jsme se rozhodli vstoupit do projektu a vybrat čtyři zástupce, kteří reprezentují jak chovatelský, tak i návštěvnický princip. Jinými slovy, jsou velkým lákadlem pro naše návštěvníky a zároveň je pražská zoo úspěšná v odchovech daného druhu.

Stříbrohřbetý samec Richard, vzorný otec a respektovaný vůdce gorilí skupiny. Roztomilá Sita, vůbec první slůně narozené v Zoo Praha. Lachtan Meloun, potomek slavného Gastona a miláček davů. Hrdý převalák Len, zástupce chovu představujícího rodinné stříbro pražské zoo.

Výběr zvířátek tedy nebyl náhodný, každá zoologická zahrada nominovala své celebrity.

Foto: Tomáš Adamec, Zoo Praha

Každý, kdo v období od 19. února do 25. března nakoupil v síti Albert, získal za každých utracených 200 Kč (nebo při koupi partnerského produktu) jednu z 32 zvířecích miniatur.

Děti a jejich rodiče mohli kromě sbírání figurek zakoupit knížku s informacemi o každém zvířátku. Vše bylo navíc doplněno boxem se dvěma stolními hrami.

Hra „Postav si svou zoo“ s oboustranným hracím plánem pro malé i větší děti obsahuje několik pavilonů, do kterých si děti mohou rozestavit figurky zvířátek. Pavilony jsou navrženy tak, aby odpovídaly skutečnému domovu daných zvířat.

Publikace „Ředitelem zoo“ vznikla za přispění všech zoologických zahrad a pracovníků Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy. Každé zvířátko zde má svůj profil s fotografií, jménem a spoustou zajímavostí přímo od svého chovatele. Malí ředitelé v něm najdou nejen řadu zajímavých informací o tom, kde tato zvířátka žijí, co mají ráda, co všechno umí nebo co jim chutná, ale také co všechno musí ředitel zoologické zahrady zvládnout.

Kniha s informacemi o každém zvířátku, foto: Tomáš Adamec, Zoo Praha

Na nově připravené mikrostránce a na facebookovém profilu Albert ČR kampaň doprovázely soutěže a hlasování o nejoblíbenější zvířátko v dané zoo. Účastníci přitom mohli vyhrát rodinnou vstupenku do zoo dle vlastního výběru. Společnost Ahold vítěze adoptuje a po dobu jednoho roku bude přispívat dané zoologické zahradě na jeho péči.

Zvířátka z českých zoo figurovala také v televizních reklamách, tištěných materiálech na prodejnách, v letácích či Albert magazínu.


Přihlášení k newsletteru