Zoo Praha

E-vstupenka
Menu

ADOPTUJTE ZVÍŘE

25. 11. 2011


Kampaň s QR kódy

Kampaň r. 2011 na podporu adopcí zvířat v pražské zoo jsme nově opatřili tzv. QR kódy, jimiž chceme usnadnit případnému zájemci realizaci adopce. Podmínkou je mobilní internet a čtečka QR kódů, která se dá zdarma stáhnout. Po načtení kódu se na displeji mobilu objeví informace o daném zvířeti, příslušná částka za adopci a bankovní spojení.
 
Dnes Vám představujeme dracénu guyanskou, zvanou též dracénou krokodýlovitou.
Zdržuje se v okolí řek a často odpočívá na větvi, přesahující nad vodní hladinu. Patří k nemnoha specialistům na plže s ulitami – mohutné čelisti vybavené krátkými dlaždicovitými „stoličkami“ slouží jako louskáček. Po většinu roku žijí dracény samotářsky a vyhledávají se jen v době páření.  V přírodě kladou dracény vejce do hnízd stromových všekazů. Tyto unikátní a zajímavé živočichy mohou návštěvníci pražské zoo obdivovat od roku 1995.

  


Enrichment je i skvělé téma pro letošní reklamní kampaň Zoo Praha. Co je jejím hlavním sdělením pro veřejnost?  Je to vzkaz, že v pražské zoo jsou ZVÍŘATA V POHODĚ, což je i...

aneb opět osvědčená rada pro všechny, kdo neví co nadělit pod stromeček




Unikátní hybridní platební kiosky, jejichž prostřednictvím budou moci návštěvníci pražské zoo přispět na ochranu ohrožených druhů zvířat, dnes na tiskové konferenci představili ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek, generální ředitel společnosti Mastercard Miroslav Lukeš a generální manažerka společnosti Ingenico Martina Kirchrathová. Foto: Václav Šilha, Zoo Praha

Přispět na záchranu čtyř ohrožených druhů, jakými jsou kůň Převalského, gorila nížinná, gaviál indický či laoš, lze nově pomocí unikátních kiosků - dotykových obrazovek s integrovanou platební funkcí, které uvádí do...

Laureáti Cen Richard v roce 2016. Autor: Václav Šilha, Zoo Praha

V Zoo Praha, kde dnes proběhlo tradiční Setkání přátel, sponzorů a adoptivních rodičů zvířat, byly jejím nejvýznamnějším podporovatelům uděleny ceny Velký, Malý a Divoký Richard. Jsou vyrobeny z českého křišťálu podle...




Vít Kahle, odborný poradce pro marketing a PR Zoo Praha, přebírá ocenění pro Zoo Praha Vizionář 2018. Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha.

Zoo Praha uspěla v projektu Vizionáři 2018, který oceňuje a propaguje autory zajímavých inovací a neotřelých počinů uplynulého roku. Pražská zoo získala prestižní titul za unikátní kiosky – dotykové obrazovky s integrovanou...

Pražská zoo se stala jednou z 25 značek, které obdržely ocenění Czech Superbrands. Ve světě se podobným titulem mohou pochlubit společnosti, jako je Amazon.com, UNICEF, The New York Times nebo Rolex.




Stejně jako loni jsme i letošní adopční kampaň okořenili zajímavou pobídkou.



 


Nyní používáte mobilní verzi webových stránek www.zoopraha.cz. Pokud chcete zobrazit plnou verzi, klikněte zde.

Sociální sítě

facebook
youtube
instagram
TripAdvisor