Zoo Praha

E-vstupenka
Menu

Adoptujte zvíře

14. 11. 2011


Zoo Praha spustila tradiční předvánoční kampaň

Pražská zoo chová 687 druhů zvířat, z nichž 91 nemělo k 1. listopadu 2011 žádného sponzora či adoptivního rodiče. Jako již tradičně proto spustila reklamní kampaň, která prezentuje vybrané „sirotky“ na stovce billboardových a padesátce citylightových plochách.

„Kampaň Adoptujte zvíře běží již šestým rokem, letos je však nově obohacena o interaktivní prvek,“ vysvětluje Vít Kahle, vedoucí odd.marketingu a PR. „Citylighty jsou opatřeny tzv. QR kódem, jehož pomocí mohou lidé snadno a rychle zvíře z plakátu adoptovat. Stačí jen sejmout kód čtečkou v mobilním telefonu - automaticky budete přesměrováni na adopční formulář.“

Zoo Praha zajišťuje tuto kampaň sama stylem in-house, fotografie Tomáše Adamce, na kterých jsou zachyceni sitatunga, dracéna guyanská, ibis rudý a lemur bělohlavý, graficky upravil Vladimír Veselý. Billboardy a cityligty budou k vidění v ulicích Prahy až do konce prosince.

V minulých letech slavila kampaň velké úspěchy. V roce 2009 přispělo díky ní celkově 1.542 sponzorů, z toho 957 nových a 585 stávajících, kteří prodloužili smlouvu o další rok. Z 90 sirotků nezbyl ani jeden. V roce 2010 bylo v součtu vybráno více peněz – z kampaně utržila Zoo Praha na podporu chovu vybraných zvířat 3.291.118 Kč (tj. o 318 742 Kč více než v roce 2009).

Zvířecí druhy v Zoo Praha mohou lidé adoptovat nebo sponzorovat. Sponzorovat lze libovolné zvíře ze seznamu na webu zoo, a to libovolnou částkou od 100 Kč. Adoptovat zvíře lze uzavřením roční adopční smlouvy v částkách 1.000 Kč - 50.000 Kč (u každého druhu je určena přesná výše, která orientačně koresponduje s provozně ekonomickou náročností chovu toho kterého druhu). Odměnou adoptivním rodičům je kromě cedulky se jménem u výběhu daného druhu také certifikát o adopci, fotografie svěřence, volná rodinná vstupenka do zoo, pozvání na významné společenské akce a celoroční předplatné časopisu Trojský koník.


Enrichment je i skvělé téma pro letošní reklamní kampaň Zoo Praha. Co je jejím hlavním sdělením pro veřejnost?  Je to vzkaz, že v pražské zoo jsou ZVÍŘATA V POHODĚ, což je i...

aneb opět osvědčená rada pro všechny, kdo neví co nadělit pod stromeček




Unikátní hybridní platební kiosky, jejichž prostřednictvím budou moci návštěvníci pražské zoo přispět na ochranu ohrožených druhů zvířat, dnes na tiskové konferenci představili ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek, generální ředitel společnosti Mastercard Miroslav Lukeš a generální manažerka společnosti Ingenico Martina Kirchrathová. Foto: Václav Šilha, Zoo Praha

Přispět na záchranu čtyř ohrožených druhů, jakými jsou kůň Převalského, gorila nížinná, gaviál indický či laoš, lze nově pomocí unikátních kiosků - dotykových obrazovek s integrovanou platební funkcí, které uvádí do...

Laureáti Cen Richard v roce 2016. Autor: Václav Šilha, Zoo Praha

V Zoo Praha, kde dnes proběhlo tradiční Setkání přátel, sponzorů a adoptivních rodičů zvířat, byly jejím nejvýznamnějším podporovatelům uděleny ceny Velký, Malý a Divoký Richard. Jsou vyrobeny z českého křišťálu podle...




Vít Kahle, odborný poradce pro marketing a PR Zoo Praha, přebírá ocenění pro Zoo Praha Vizionář 2018. Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha.

Zoo Praha uspěla v projektu Vizionáři 2018, který oceňuje a propaguje autory zajímavých inovací a neotřelých počinů uplynulého roku. Pražská zoo získala prestižní titul za unikátní kiosky – dotykové obrazovky s integrovanou...

Pražská zoo se stala jednou z 25 značek, které obdržely ocenění Czech Superbrands. Ve světě se podobným titulem mohou pochlubit společnosti, jako je Amazon.com, UNICEF, The New York Times nebo Rolex.




Stejně jako loni jsme i letošní adopční kampaň okořenili zajímavou pobídkou.