Zoo Praha

E-vstupenka
Menu

Výsledky kampaně ADOPTUJTE ZVÍŘE 2010

25. 01. 2011


Z 87 „sirotků“ nezbyl ani jeden – všichni našli své adoptivní rodiče či sponzory

Reklamní kampaň ADOPTUJTE ZVÍŘE, konaná v listopadu a prosinci loňského roku překonala opět všechny předešlé.

Zaměřena byla na propagování adopce zvířat, která neměla dosud žádného svého mecenáše, nebo o něj v průběhu roku přišla.

Setkalo se to s velkým úspěchem:
celkem bylo vybráno 3 291 118 Kč (tj. o 318 742 Kč více než v roce 2009).
Na chov zvířat v pražské zoo přispělo v rámci kampaně 1 486 adoptivních rodičů a sponzorů, z toho 792 nových a 694 stávajících, kteří prodloužili smlouvu o další rok.
 
Z pěti motivů, které se objevily na billboardech a citylightech, byl jednoznačně nejúspěšnější šváb harlekýn s 19 příspěvky, na druhém volavčík člunozobý s 12 (viz tabulka níže).
 
Počet SP a AR u propagovanch zvířat
Stav k 20. 1. 2011
Zvíře
AR
SP
Celkem
Bércoun skvrnitý
4
1
5
Pelikán kadeřavý
2
0
2
Přímorožec beisa
1
1
2
Šváb harlekýn
16
3
19
Volavčík člunozobý
9
3
12
 
 
Nejoblíbenější zvířata pro sponzoring jsou z celkového pohledu tradičně psouni (127 donátorů), tučňáci (100), na třetím místě překvapivě vakoveverka létavá (69).
 
Uvádíme počet donátorů za toto sledované období:
Počet SP a AR u nejoblíbenějších zvířat
Stav k 20. 1. 2011
Zvíře
AR
SP
Celkem
Bércoun africký
47
7
54
Gorila nížinná
4
57
61
Komba ušatá
54
7
61
Levhart obláčkový
41
10
51
Outloň váhavý
45
9
54
Psoun prériový
124
3
127
Surikata
27
54
81
Tučňák Humboldtův
54
46
100
Vakoveverka létavá
68
1
69
Žirafa Rothschildova
2
48
50
 
Jako vždy byly nejúspěšnější poslední tři týdny v roce, kolem Vánoc a Nového roku je tradičně velký nárůst sponzorských příspěvků.
 
 
 Šváb harlekýn – nepsaný vítěz kampaně (foto D. Tichý)
               
Kampaň zaznamenala mnoho ohlasů na Facebooku Zoo Praha a vzbudila velký zájem veřejnosti. Potěšující rovněž je, že obsadila první místo v hodnocení venkovní reklamy týdeníku Strategie.
 

Všem našim sponzorům velmi děkujeme!


Enrichment je i skvělé téma pro letošní reklamní kampaň Zoo Praha. Co je jejím hlavním sdělením pro veřejnost?  Je to vzkaz, že v pražské zoo jsou ZVÍŘATA V POHODĚ, což je i...

aneb opět osvědčená rada pro všechny, kdo neví co nadělit pod stromeček




Unikátní hybridní platební kiosky, jejichž prostřednictvím budou moci návštěvníci pražské zoo přispět na ochranu ohrožených druhů zvířat, dnes na tiskové konferenci představili ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek, generální ředitel společnosti Mastercard Miroslav Lukeš a generální manažerka společnosti Ingenico Martina Kirchrathová. Foto: Václav Šilha, Zoo Praha

Přispět na záchranu čtyř ohrožených druhů, jakými jsou kůň Převalského, gorila nížinná, gaviál indický či laoš, lze nově pomocí unikátních kiosků - dotykových obrazovek s integrovanou platební funkcí, které uvádí do...

Laureáti Cen Richard v roce 2016. Autor: Václav Šilha, Zoo Praha

V Zoo Praha, kde dnes proběhlo tradiční Setkání přátel, sponzorů a adoptivních rodičů zvířat, byly jejím nejvýznamnějším podporovatelům uděleny ceny Velký, Malý a Divoký Richard. Jsou vyrobeny z českého křišťálu podle...




Vít Kahle, odborný poradce pro marketing a PR Zoo Praha, přebírá ocenění pro Zoo Praha Vizionář 2018. Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha.

Zoo Praha uspěla v projektu Vizionáři 2018, který oceňuje a propaguje autory zajímavých inovací a neotřelých počinů uplynulého roku. Pražská zoo získala prestižní titul za unikátní kiosky – dotykové obrazovky s integrovanou...

Pražská zoo se stala jednou z 25 značek, které obdržely ocenění Czech Superbrands. Ve světě se podobným titulem mohou pochlubit společnosti, jako je Amazon.com, UNICEF, The New York Times nebo Rolex.




Stejně jako loni jsme i letošní adopční kampaň okořenili zajímavou pobídkou.



 


Nyní používáte mobilní verzi webových stránek www.zoopraha.cz. Pokud chcete zobrazit plnou verzi, klikněte zde.

Sociální sítě

facebook
youtube
instagram
TripAdvisor