Výsledky reklamní kampaně ADOPTUJTE ZVÍŘE

Archiv

09. 02. 2010


Z 90 „sirotků“ nezbyl k 31. 12. 2009 ani jeden – všichni našli své rodiče či sponzory

Reklamní kampaň „ADOPTUJTE ZVÍŘE“, konaná v posledním čtvrtletí loňského roku překonala všechny předešlé, a to jak co do absolutního počtu sponzorů, tak i vybrané částky. Zaměřena byla opět na propagování adopce zvířat, která neměla dosud žádného svého mecenáše, nebo o něj v průběhu roku přišla. Setkalo se to s velkým úspěchem:
celkem bylo od půlky října, kdy se kampaň rozběhla, do začátku ledna 2010 vybráno 2 972 376 Kč (zhruba o 0,5 mil. více než v roce předchozím). Přispělo celkově 1 542 sponzorů, z toho 957 nových a 585 stávajících (prodloužili smlouvu o další rok).
Nejoblíbenější zvířata na sponzoring jsou tradičně „chlupáčci“ - psouni a surikaty, stejně jako v tomto smyslu stálice – tučňáci.
Uvádíme počet sponzorů za toto sledované období:
- psoun prériový               66
- tučňák Humboldtův         34
- surikata                         28
- veverka bušová              26
- komba ušatá                  24
- slon indický                    23
- gundi saharský               21
- levhart obláčkový            21
- outloň jávský                  21
- žirafa Rothschildova        21

Z 90 sirotků, propagovaných na začátku kampaně, nezbyl ani jeden! Nejvíce z nich zabodoval gundi saharský s 21 sponzory, zřejmě opět kvůli efektu „plyšáček“. Stav sirotků je velmi pohyblivý – dle toho, jak komu končí roční adopční či darovací smlouva. Např. nesyt africký, který neměl od začátku roku 2010 do 5. 2. sponzora, byl v sobotu 6. 2. adoptován. K pondělí 8. 2. eviduje pražská zoo celkem devět sirotků, zejména u ryb a ptáků (např. holub modroocasý, hrdlička čínská nebo čichavec šedý).

Celkem přispělo v roce 2009 na chov zvířat v pražské zoologické zahradě 4 000 sponzorů částkou 8 400 000 Kč.
Všem našim příznivcům velmi děkujeme!

 

Gundi saharský – nepsaný vítěz kampaně (foto J. Trojánek)
Gundi saharský – nepsaný vítěz kampaně (foto J. Trojánek)

Hrdlička čínská čeká na svého sponzora (foto T. Mrhálková)
Hrdlička čínská čeká na svého sponzora (foto T. Mrhálková)


Enrichment je i skvělé téma pro letošní reklamní kampaň Zoo Praha. Co je jejím hlavním sdělením pro veřejnost?  Je to vzkaz, že v pražské zoo jsou ZVÍŘATA V POHODĚ, což je i...

aneb opět osvědčená rada pro všechny, kdo neví co nadělit pod stromeček




Unikátní hybridní platební kiosky, jejichž prostřednictvím budou moci návštěvníci pražské zoo přispět na ochranu ohrožených druhů zvířat, dnes na tiskové konferenci představili ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek, generální ředitel společnosti Mastercard Miroslav Lukeš a generální manažerka společnosti Ingenico Martina Kirchrathová. Foto: Václav Šilha, Zoo Praha

Přispět na záchranu čtyř ohrožených druhů, jakými jsou kůň Převalského, gorila nížinná, gaviál indický či laoš, lze nově pomocí unikátních kiosků - dotykových obrazovek s integrovanou platební funkcí, které uvádí do...

Laureáti Cen Richard v roce 2016. Autor: Václav Šilha, Zoo Praha

V Zoo Praha, kde dnes proběhlo tradiční Setkání přátel, sponzorů a adoptivních rodičů zvířat, byly jejím nejvýznamnějším podporovatelům uděleny ceny Velký, Malý a Divoký Richard. Jsou vyrobeny z českého křišťálu podle...




Vít Kahle, odborný poradce pro marketing a PR Zoo Praha, přebírá ocenění pro Zoo Praha Vizionář 2018. Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha.

Zoo Praha uspěla v projektu Vizionáři 2018, který oceňuje a propaguje autory zajímavých inovací a neotřelých počinů uplynulého roku. Pražská zoo získala prestižní titul za unikátní kiosky – dotykové obrazovky s integrovanou...

Pražská zoo se stala jednou z 25 značek, které obdržely ocenění Czech Superbrands. Ve světě se podobným titulem mohou pochlubit společnosti, jako je Amazon.com, UNICEF, The New York Times nebo Rolex.




Stejně jako loni jsme i letošní adopční kampaň okořenili zajímavou pobídkou.



Přihlášení k newsletteru