Reklama a marketing

Reklama a marketing

Zoo Praha se cílevědomě věnuje budování své značky. Vizuální styl komunikace je vždy výrazný a dobře rozpoznatelný. S tím souvisí i pojetí marketingových projektů a speciálních akcí.

V této rubrice naleznete ukázky všech nových realizací, od reklamních kampaní, přes reportáže z eventů a projektů až po prezentaci nových propagačních předmětů.

 

Informace o Zoo Praha

Naše poslání

Poslání Zoo Praha

Zoologické zahrady dnes působí ve světě, v němž je stále více ohrožována druhová pestrost přirozených ekosystémů neboli biodiverzita. Jsou to právě tyto instituce, které mají možnost postihnout celý rejstřík ochranářských aktivit, od výzkumu přes ochranu ex-situ po účast na projektech in-situ přímo v terénu.

Historie

Historie

Historie Zoo Praha sahá až do roku 1881, kdy v novinách vyšla výzva hraběte Sweerts-Sporka k zřízení zoologické zahrady v Praze, a to u příležitosti sňatku prince Rudolfa a belgické princezny Štěpánky.