Netradiční reklamní kampaň Zoo Praha

Ostatní články

03. 08. 2007


Interaktivní zastávky MHD v duchu pražské zoo

Letní reklamní kampaň Zoo Praha obsahuje kromě klasických osvětlených vitrín (citylight) s plakátem gorilky Tatu též  interaktivní audiovizuální prvky, které se čekajícím na zastávkách MHD objeví na obrazovce po stisknutí místa označeného "Dotkněte se gorily".
K vidění do poloviny srpna na čtyřech stanicích MHD: Anděl, Florenc, I.P. Pavlova, Jindřišská . 
Zastávky jsou zvýrazněny i 2D a 3D prvky, dvě z nich v gorilím duchu, na dalších dvou na Vás bude zírat žirafa, pelikán a papoušci. vše je doprovozeno i zvuky africké svany - zastávky jsou ozvučeny.

Netradiční reklamní kampaň Zoo Praha


Historicky jde teprve o šesté udělení tohoto světově největšího vyznamenání pro zoologické zahrady. WAZA Conservation Award získala Zoo Praha za svůj projekt Návrat divokých koní. Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha

Zoo Praha je od dnešního dne držitelem nejvyššího ocenění Světové asociace zoologických zahrad a akvárií WAZA Conservation Award. Získala jej za projekt Návrat divokých koní a za dlouholetý přínos k záchraně koně Převalského....

Samice supa mrchožravého Bojana kroužící nad svahy východních Rodop. Bojana je prvním supem mrchožravým odchovaným v lidské péči, který se po své cestě do Afriky vrátil zpět na Balkán. Autor: Miroslav Bobek, Zoo Praha

Samice supa mrchožravého Bojana ze Zoo Praha je nadějí pro budoucnost svého druhu.




Přihlášení k newsletteru