Netradiční reklamní kampaň Zoo Praha

Ostatní články

03. 08. 2007


Interaktivní zastávky MHD v duchu pražské zoo

Letní reklamní kampaň Zoo Praha obsahuje kromě klasických osvětlených vitrín (citylight) s plakátem gorilky Tatu též  interaktivní audiovizuální prvky, které se čekajícím na zastávkách MHD objeví na obrazovce po stisknutí místa označeného "Dotkněte se gorily".
K vidění do poloviny srpna na čtyřech stanicích MHD: Anděl, Florenc, I.P. Pavlova, Jindřišská . 
Zastávky jsou zvýrazněny i 2D a 3D prvky, dvě z nich v gorilím duchu, na dalších dvou na Vás bude zírat žirafa, pelikán a papoušci. vše je doprovozeno i zvuky africké svany - zastávky jsou ozvučeny.

Netradiční reklamní kampaň Zoo Praha


Orangutan sumaterský. Foto Oliver Le Que, Zoo Praha

Hlavní sezóna Zoo Praha je oficiálně zahájena a spolu s ní se množí dotazy veřejnosti: Kdy je nejlepší do zoo vyrazit? Jak se vyhnout frontě u pokladny? Dají se využít nějaké slevy? Na tyto i na další otázky proto odpovídáme v...

Kámen s petroglyfy v oblasti Velká Gobi B. Foto: Miroslav Bobek, Zoo Praha

Kámen umístěný v expozici Gobi vedle výběhu koní Převalského je vyzdobený petroglyfy znázorňujícími kozorožce a další tvory či objekty. Jde o repliku skutečného kamene z Mongolska, který v roce 2022 objevil ředitel pražské zoo...




Přihlášení k newsletteru