Netradiční reklamní kampaň Zoo Praha

Ostatní články

03. 08. 2007


Interaktivní zastávky MHD v duchu pražské zoo

Letní reklamní kampaň Zoo Praha obsahuje kromě klasických osvětlených vitrín (citylight) s plakátem gorilky Tatu též  interaktivní audiovizuální prvky, které se čekajícím na zastávkách MHD objeví na obrazovce po stisknutí místa označeného "Dotkněte se gorily".
K vidění do poloviny srpna na čtyřech stanicích MHD: Anděl, Florenc, I.P. Pavlova, Jindřišská . 
Zastávky jsou zvýrazněny i 2D a 3D prvky, dvě z nich v gorilím duchu, na dalších dvou na Vás bude zírat žirafa, pelikán a papoušci. vše je doprovozeno i zvuky africké svany - zastávky jsou ozvučeny.

Netradiční reklamní kampaň Zoo Praha


Pohled na Údolí klášterů, kde už na jaře začne stavba reintrodukčního a aklimatizačního centra pro koně Převalského. Zatím jsou na místě dvě jurty a kontejner. Foto: Miroslav Bobek, Zoo Praha

Ve spolupráci s Armádou ČR přepravila Zoo Praha více než třicet koní Převalského do západního Mongolska a nyní probíhají transporty do středního Kazachstánu. Paralelně ovšem probíhají přípravy na návrat koní Převalského do...

Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha

Bránou Zoo Praha prošel v neděli 17. srpna odpoledne letošní miliontý návštěvník – Denisa Herrmanová z Prahy. Od ředitele Zoo Praha Miroslava Bobka obdržela roční rodinnou vstupenku či poukaz na zážitkový program a další...




Přihlášení k newsletteru