Netradiční reklamní kampaň Zoo Praha

Ostatní články

03. 08. 2007


Interaktivní zastávky MHD v duchu pražské zoo

Letní reklamní kampaň Zoo Praha obsahuje kromě klasických osvětlených vitrín (citylight) s plakátem gorilky Tatu též  interaktivní audiovizuální prvky, které se čekajícím na zastávkách MHD objeví na obrazovce po stisknutí místa označeného "Dotkněte se gorily".
K vidění do poloviny srpna na čtyřech stanicích MHD: Anděl, Florenc, I.P. Pavlova, Jindřišská . 
Zastávky jsou zvýrazněny i 2D a 3D prvky, dvě z nich v gorilím duchu, na dalších dvou na Vás bude zírat žirafa, pelikán a papoušci. vše je doprovozeno i zvuky africké svany - zastávky jsou ozvučeny.

Netradiční reklamní kampaň Zoo Praha


Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha

Bránou Zoo Praha prošel v neděli 17. srpna odpoledne letošní miliontý návštěvník – Denisa Herrmanová z Prahy. Od ředitele Zoo Praha Miroslava Bobka obdržela roční rodinnou vstupenku či poukaz na zážitkový program a další...

Seznamte se prosím s kompletními pravidly soutěže Staň se strážcem pralesa.




Přihlášení k newsletteru