Výsledky inzertní kampaně Zoo Praha

Ostatní články

10. 01. 2008


Podzimní kampaň „Adoptujte zvíře“ byla úspěšná

Pražská zoo svou podzimní inzertní kampaň (XI. – XII. 2007) zaměřila na propagování adopce zvířat, která neměla dosud žádného sponzora. Setkalo se to s velkým úspěchem:
V rámci kampaně se přihlásilo celkem 211 subjektů, kteří přispěli na chov neprávem opomíjených či nově chovaných druhů celkovou částkou 271 341,- Kč!
V inzerátu bylo uvedeno, že 149 druhů nemá dosud svého adoptivního rodiče. Díky této kampani 85 z nich svého rodiče našlo, zbývá už tedy jen 64 „sirotků“.

V inzerátech z dílny Zoo Praha (foto Tereza Mrhálková, grafika Vladimír Veselý) se střídaly motivy cibetkovité šelmy ovíječe skvrnitého (9 sponzorů, 11 300 Kč) či ještěra trnorepa zdobeného (7 sponzorů, 7 000 Kč), svého příznivce však našli i další – např. poloopice komba Garnettova (12 sponzorů, 22 200 Kč), malý ještěr gekon páskovaný (10 sponzorů, 10 000 Kč), papoušek lori černý (7 sponzorů, 9 350 Kč), atd.

Kampaň byla realizována v rámci mediálního partnerství s vydavatelstvím MAFRA - na stránkách deníků MF Dnes a Metropolitní expres.







Orangutan sumaterský. Foto Oliver Le Que, Zoo Praha

Hlavní sezóna Zoo Praha je oficiálně zahájena a spolu s ní se množí dotazy veřejnosti: Kdy je nejlepší do zoo vyrazit? Jak se vyhnout frontě u pokladny? Dají se využít nějaké slevy? Na tyto i na další otázky proto odpovídáme v...

Kámen s petroglyfy v oblasti Velká Gobi B. Foto: Miroslav Bobek, Zoo Praha

Kámen umístěný v expozici Gobi vedle výběhu koní Převalského je vyzdobený petroglyfy znázorňujícími kozorožce a další tvory či objekty. Jde o repliku skutečného kamene z Mongolska, který v roce 2022 objevil ředitel pražské zoo...




Přihlášení k newsletteru