Nová podoba vstupenek

Ostatní články

20. 06. 2008


Od 20. června 2008 používá pražská zoo nové vstupenky

Tato nová podoba je založena na celkovém výtvarném pojetí reklamní kampaně MADE IN NATURE.

Dvanáct nových předních stran tvoří motivy této kampaně, jakými jsou jednak portréty známé z bilboardů a plakátů „citylight“ z metra a MHD (gaviál indický, perlička supí, outloň jávský či ovíječ pruhovaný), další je doplněno výraznými portréty zvířat pražské zoo (např. makak vepří, žirafa Rothschildova, plameňák kubánský či surikata).

Fotografie pochází z dílny Terezy Mrhálkové, fotografky pražské zoo, autorem grafické podoby je Vladimír Veselý.

Dvanáct motivů bylo tištěno na 3 kotoučích, na jednom šly po sobě 4 různé obrázky, takže v praxi to znamená, že 4 po sobě jdoucí návštěvníci zakoupí vstupenky se 4 různými zvířaty.





Pohled na Údolí klášterů, kde už na jaře začne stavba reintrodukčního a aklimatizačního centra pro koně Převalského. Zatím jsou na místě dvě jurty a kontejner. Foto: Miroslav Bobek, Zoo Praha

Ve spolupráci s Armádou ČR přepravila Zoo Praha více než třicet koní Převalského do západního Mongolska a nyní probíhají transporty do středního Kazachstánu. Paralelně ovšem probíhají přípravy na návrat koní Převalského do...

Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha

Bránou Zoo Praha prošel v neděli 17. srpna odpoledne letošní miliontý návštěvník – Denisa Herrmanová z Prahy. Od ředitele Zoo Praha Miroslava Bobka obdržela roční rodinnou vstupenku či poukaz na zážitkový program a další...




Přihlášení k newsletteru