Nová podoba vstupenek

Ostatní články

20. 06. 2008


Od 20. června 2008 používá pražská zoo nové vstupenky

Tato nová podoba je založena na celkovém výtvarném pojetí reklamní kampaně MADE IN NATURE.

Dvanáct nových předních stran tvoří motivy této kampaně, jakými jsou jednak portréty známé z bilboardů a plakátů „citylight“ z metra a MHD (gaviál indický, perlička supí, outloň jávský či ovíječ pruhovaný), další je doplněno výraznými portréty zvířat pražské zoo (např. makak vepří, žirafa Rothschildova, plameňák kubánský či surikata).

Fotografie pochází z dílny Terezy Mrhálkové, fotografky pražské zoo, autorem grafické podoby je Vladimír Veselý.

Dvanáct motivů bylo tištěno na 3 kotoučích, na jednom šly po sobě 4 různé obrázky, takže v praxi to znamená, že 4 po sobě jdoucí návštěvníci zakoupí vstupenky se 4 různými zvířaty.





Vypouštění hřebce Galvana. Foto Oliver Le Que, Zoo Praha

Zoo Praha dnes spolu s partnery projektu Návrat divokých koní vypustila ve Zlaté stepi ve středním Kazachstánu sedm koní Převalského. Jednoho hřebce a šest klisen přepravila ve spolupráci s Armádou ČR z Prahy a z maďarského...

Chovatelé Zoo Praha a vojáci Armády České republiky nakládají koně do letounu. Foto Petr Hamerník, Zoo Praha

Čtyřletá Zina II, tříletá Grâce a skoro dvouletý hřebec Galvan – to jsou koně Převalského, kteří dnes díky Zoo Praha odlétli armádním letounem CASA do země svých předků. Čtvrtý kandidát, hřebec Wisky, do Zlaté stepi...




Přihlášení k newsletteru