Nová podoba vstupenek

Ostatní články

20. 06. 2008


Od 20. června 2008 používá pražská zoo nové vstupenky

Tato nová podoba je založena na celkovém výtvarném pojetí reklamní kampaně MADE IN NATURE.

Dvanáct nových předních stran tvoří motivy této kampaně, jakými jsou jednak portréty známé z bilboardů a plakátů „citylight“ z metra a MHD (gaviál indický, perlička supí, outloň jávský či ovíječ pruhovaný), další je doplněno výraznými portréty zvířat pražské zoo (např. makak vepří, žirafa Rothschildova, plameňák kubánský či surikata).

Fotografie pochází z dílny Terezy Mrhálkové, fotografky pražské zoo, autorem grafické podoby je Vladimír Veselý.

Dvanáct motivů bylo tištěno na 3 kotoučích, na jednom šly po sobě 4 různé obrázky, takže v praxi to znamená, že 4 po sobě jdoucí návštěvníci zakoupí vstupenky se 4 různými zvířaty.





Členka jedné ze dvou plně habituovaných (tedy přítomnosti člověka přivyklých) skupin goril východních, samice jménem Nyaba Deux se svými dvojčaty. Fotografováno v roce 2022. Foto Miroslav Bobek, Zoo Praha

V konžské provincii Jižní Kivu byla v letošním roce identifikována nová varianta onemocnění mpox (tzv. opičích neštovic), která postupně přerostla do epidemie ohrožující mj. kriticky ohrožené gorily východní v Národním parku...

Aplikace Zoo Praha byla dnes oficiálně spuštěna v kamerunské školní třídě v pavilonu Rezervace Dja. Na snímku je ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek, výkonná ředitelka Komerční banky pro strategii a komunikaci Hana Kovářová a předseda České IT Akademie Michael Kalista (vlevo dole) se svými studenty, kteří aplikaci vytvořili. Foto Oliver Le Que, Zoo Praha

Zoo Praha dnes představila svou mobilní aplikaci pro chytré telefony. Návštěvníkům poskytuje veškerý komfort od nákupu vstupenek a interaktivní mapy areálu až po profily chovaných druhů, včasná upozornění na krmení zvířat nebo...




Přihlášení k newsletteru