Výsledky adopční kampaně 2013

Archiv

Vít Kahle  |  03. 02. 2014


Adopce zvířat z pražské zoo je už po dlouhá léta známým a oblíbeným pojmem. Lidé se na tradiční podzimní kampaň zaměřenou na „sirotky“ těší a často pořizují adopci jako dárek k Vánocům pro své blízké.

Psoun prériový – nejoblíbenější zvíře v rámci adopcí, foto: Tomáš Adamec, Zoo Praha Psoun prériový – nejoblíbenější zvíře v rámci adopcí, foto: Tomáš Adamec, Zoo Praha

Kampaň vytvořil tým pracovníků pražské zoo a grafického studia Optio:
-    kreativa a dramaturgie kampaně: Miroslav Bobek, Vít Kahle, Štěpán Kotrba
-    fotografie: Tomáš Adamec
-    grafika: Tomáš Duchek (Optio)

Byla viditelná opět díky partnerstvím s euroAWK (biilboardy a citylighty), MAFRA (inzerce v MF Dnes a idnes.cz) a Komerční bankou (bankomaty) od začátku listopadu do ledna 2014.

Jak je vidět níže v přiloženém srovnání za posledních 5 let, výsledná čísla bezmála kopírují rekordní rok 2012, kdy jsme dosud získali v rámci adopční kampaně nejvíce příspěvků od největšího množství dárců. V jednom ukazateli – v počtu obnovených adopcí – jsme dokonce překonali rok 2012: 772 adoptivních rodičů prodloužilo smlouvu o další rok, což vypovídá o vysoké loajalitě a spokojenosti našich dárců s projektem adopcí.

V celkovém počtu 1 785 adopčních smluv jsme o pouhé 2 dárce pod zmíněným rekordem r. 2012, celkem činí vybrané příspěvky 3,372 mil. Kč, což je skvělý výsledek.

Celkem mají zvířata v pražské zoo 2517 adoptivních rodičů. Nejoblíbenější v tomto ohledu je psoun prériový, kterého si adoptovalo 114 lidí. V závěsu se objevují vakoveverka létavá, komba ušatá, outloň váhavý a levhart obláčkový.

Všem sponzorům a adoptivním rodičům mnohokrát děkujeme za jejich podporu a přízeň!

RokCelkemNovýchObnova
2009 1542

957

585

2.972.376

2010 1486

792

694

3.291.118

2011 1467

664

803

2.907.195

2012 1787

1057

729

3.480.632

2013 1785

1013

772

3.371.712

Adopční kampaň 2013

Výherkyní se stala paní Radka Kučerová z Prahy 5, jejíž odpovědi na 3 soutěžní otázky byly nejblíže skutečnosti:

  • 1) let z Prahy do Bulganu měří 6 050 km (správná odpověď 6 115 km)
  • 2) klisna Greta ušla za měsíc prosinec 2013 v mongolských stepích 224 km (správná odpověď 224,862 km)
  • 3) Greta ušla 7 km na Nový rok 2014 (správná odpověď 8,259 km).

Radka Kučerová s výhrou – poukazem do Keni, foto: Martin Smrček, Zoo Praha


Enrichment je i skvělé téma pro letošní reklamní kampaň Zoo Praha. Co je jejím hlavním sdělením pro veřejnost?  Je to vzkaz, že v pražské zoo jsou ZVÍŘATA V POHODĚ, což je i...

aneb opět osvědčená rada pro všechny, kdo neví co nadělit pod stromeček




Unikátní hybridní platební kiosky, jejichž prostřednictvím budou moci návštěvníci pražské zoo přispět na ochranu ohrožených druhů zvířat, dnes na tiskové konferenci představili ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek, generální ředitel společnosti Mastercard Miroslav Lukeš a generální manažerka společnosti Ingenico Martina Kirchrathová. Foto: Václav Šilha, Zoo Praha

Přispět na záchranu čtyř ohrožených druhů, jakými jsou kůň Převalského, gorila nížinná, gaviál indický či laoš, lze nově pomocí unikátních kiosků - dotykových obrazovek s integrovanou platební funkcí, které uvádí do...

Laureáti Cen Richard v roce 2016. Autor: Václav Šilha, Zoo Praha

V Zoo Praha, kde dnes proběhlo tradiční Setkání přátel, sponzorů a adoptivních rodičů zvířat, byly jejím nejvýznamnějším podporovatelům uděleny ceny Velký, Malý a Divoký Richard. Jsou vyrobeny z českého křišťálu podle...




Vít Kahle, odborný poradce pro marketing a PR Zoo Praha, přebírá ocenění pro Zoo Praha Vizionář 2018. Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha.

Zoo Praha uspěla v projektu Vizionáři 2018, který oceňuje a propaguje autory zajímavých inovací a neotřelých počinů uplynulého roku. Pražská zoo získala prestižní titul za unikátní kiosky – dotykové obrazovky s integrovanou...

Pražská zoo se stala jednou z 25 značek, které obdržely ocenění Czech Superbrands. Ve světě se podobným titulem mohou pochlubit společnosti, jako je Amazon.com, UNICEF, The New York Times nebo Rolex.




Stejně jako loni jsme i letošní adopční kampaň okořenili zajímavou pobídkou.



Přihlášení k newsletteru