Nová fotografická kampaň Zoo Praha chce zapojit i veřejnost

Kampaně

Vít Kahle  |  26. 04. 2017


Krásné fotografie zachycující mimořádné okamžiky zvířat. Nová fotografická kampaň Zoo Praha je založena na jednoduchém principu - emoce vzbudí nejlépe samo zvíře. Netřeba mnoho textu a vysvětlování.

Fotografická kampaň (c) Zoo Praha Fotografická kampaň (c) Zoo Praha

„Je to určitý návrat ke kořenům a základnímu poslání zoo. Nechceme zde ohromit vtipnou kreativitou, ale krásnými záběry. Jinými slovy - tak trochu to nechat na zvířatech samotných,“ vysvětluje Vít Kahle, odborný poradce pro marketing a PR Zoo Praha.

V dubnu pražská zoo projekt odstartovala 8 motivy ve 4 kategoriích, v květnu bude pokračovat dalšími 4 motivy, stejně tak i v červnu. Tento styl je ovšem zamýšlen dlouhodobě v řádech měsíců až let a kategorie se tak mohou dále rozvíjet.

Prozatím můžete po hlavním městě vidět 80 billboardů a 80 citylightů a první ohlasy veřejnosti jsou velmi pozitivní. Kromě pražských respondentů se ozvalo i mnoho přespolních – např. motiv v kategorii Hvězdy pražské zoo s gorilou Kambou si žádali fanoušci vylepit i v Brně.

Do kampaně hodláme postupně vtáhnout fotící návštěvnickou obec a zveřejňovat jejich práce prostřednictvím Instagramu, kde bude sama veřejnost „lajkovat“ zdařilé snímky. Nejúspěšnější z nich pak odborná komise, složená z profesionálních fotografů a zástupců pražské zoo, vybere do kampaně. Na billboardu či citylightu bude pak zveřejněno i jméno autora snímku.

Přehled všech kategorií fotografické kampaně:

  • NAROZEN V PRAŽSKÉ ZOO
  • HVĚZDY NAŠÍ ZOO
  • UŽÍVÁME SI
  • BARVY PRAŽSKÉ ZOO
  • GURMÁNI V PRAŽSKÉ ZOO
  • NOVĚ V PRAZE
  • ADOPTUJ MĚ
  • RELAXUJTE V PRAŽSKÉ ZOO
  • PRÁZDNINY V PRAŽSKÉ ZOO
  • OHŘEJTE SE (V INDONÉSKÉ DŽUNGLI, AFRICKÉM DOMĚ, U ŠELEM …)

Fotografická kampaň


Přihlášení k newsletteru