Zlatý certifikát EAZA za kampaň na záchranu evropských šelem

Posilování značky

17. 02. 2010


Ocenění úspěšné kampaně pražské zoo NECHME ŠELMY ŽÍT

Kampaň „NECHME ŠELMY ŽÍT“, kterou se Zoo Praha přihlásila k European Carnivore Campaign „Living Togehter“, vyhlášené Evropskou asociací zoologických zahrad a akvárií (EAZA), byla natolik úspěšná, že za ní pražská zoo získala opět významné mezinárodní ocenění – Gold Award neboli zlatý certifikát za shromáždění více než 10 000 EUR.
 
Vít Kahle, vedoucí odd. marketingu a PR: „Navázali jsme tak na předchozí výborný výsledek kampaně na záchranu obojživelníků (ŽÁBY BIJÍ NA POPLACH), kdy jsme dokonce získali platinový certifikát jako jedna ze tří zoo v Evropě, vedle anglického Chesteru a německého Münsteru“.
 
Přesná částka poukázaná pražskou zoo na „šelmí“ účet EAZA byla 407 724 Kč, tj. 15 538 EUR.
Tento fond se podařilo shromáždit díky veřejné sbírce, tj. díky podpoře a přímé účasti návštěvníků Zoo Praha - částka totiž představuje výtěžek z prodeje suvenýrů s motivem kampaně – zvolili jsme motiv vlka, jehož chováme.
Tato suma však nemusí být konečná, protože EAZA se rozhodla kampaň prodloužit o jeden rok a rozšířit záběr o další ohrožené druhy – o dravce; proto bude letošním symbolem v nové kampani s názvem „NECHME DRAVCE ŽÍT“ orlosup, v jehož odchovu a reintrodukci je Zoo Praha velmi úspěšná.
 

Všem majitelům triček, hrníčků a dalších suvenýrů s motivem vlka tímto velmi děkujeme a vybízíme je k rozšíření kolekce o dárkové předměty s orlosupem!

 

 

 

Zlatý certifikát pro pražskou zoo                             Dárková sada (oči vlka na tričku ve tmě svítí!)

Přihlášení k newsletteru