Posilování značky

Pražská zoo se stala jednou z 25 značek, které obdržely ocenění Czech Superbrands. Foto: Tomáš Adamec, Zoo Praha
Posilování značky
Vít Kahle, odborný poradce pro marketing a PR Zoo Praha, přebírá ocenění pro Zoo Praha Vizionář 2018. Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha.

Zoo Praha uspěla v projektu Vizionáři 2018, který oceňuje a propaguje autory zajímavých inovací a neotřelých počinů uplynulého roku. Pražská zoo získala prestižní titul za unikátní kiosky – dotykové obrazovky s integrovanou platební funkcí, které uvedla do provozu loni v létě jako první na světě.

Pražská zoo se stala jednou z 25 značek, které obdržely ocenění Czech Superbrands. Ve světě se podobným titulem mohou pochlubit společnosti, jako je Amazon.com, UNICEF, The New York Times nebo Rolex.

Návštěvníkům nabízíme novou aplikaci do mobilu

Ocenění úspěšné kampaně pražské zoo NECHME ŠELMY ŽÍT

Na mezinárodní marketingové konferenci získala Zoo Praha četná ocenění.

Přihlášení k newsletteru