Zoo Praha

E-vstupenka
Menu

Uzavření smluv na pronájem nebytových prostor Gaston, Afrika a stánků U Medvídků, U Vyder, V Oboře, Vodní svět - občerstvení

22. 12. 2012


Obchodní veřejná soutěž: „O nejvhodnější návrhy na uzavření smluv na pronájem nebytových prostor Gaston, Afrika a stánků U Medvídků, U Vyder, V Oboře, Vodní svět - občerstvení“

Veřejná obchodní soutěž je ukončena.

Rozhodnutí a oznámení o výběru nejvhodnějšího návrhu pro 2. a 3. část jsou dostupná v sekci přiložené soubory (pod názvem rozhodnuti-2cast.pdf a rozhodnuti-3cast.pdf).

------------------------------------------------

Předmětem obchodní veřejné soutěže je uzavření smluv s dříve neurčenými osobami o nájmu restaurací „Gaston“, „Afrika“ a stánků s občerstvením „U Medvídků“, „U Vyder“ „V Oboře“, „Vodní svět“, které se nacházejí v areálu Zoologické zahrady hl. m. Prahy.

Pro účely komunikace v průběhu soutěže se stanovuje kontaktní osoba: Ing. Eliška Pellešová,  e-mail: Pellesova@zoopraha.cz., mobil: +420 725 064 847

------------------------------------------------

Protokoly z otevírání obálek ze dne 11. 2. 2013 jsou dostupné v sekci přiložené soubory. Protokoly obsahují seznam účastníků veřejné obchodní soutěže a jejich nabídky měsíčních nájmů. 

------------------------------------------------------------------------------------

22.1.2013: Vyhlašovatel veřejné obchodní soutěže oznamuje v souladu čl. 8 soutěžních podmínek následující změnu soutěžních podmínek.

Vyhlašovatel se rozhodl nepožadovat Certifikace ISO 22000 v příslušných částech veřejné obchodní soutěže, které platí pro část 1 a část 2. Navrhovatelé musejí doložit pouze certifikaci HACCP.

Lhůta pro podávání návrhů se prodlužuje do 11. 2. 2013 a končí tohoto dne v 10:00 hodin.

Otevírání obálek s návrhy se uskuteční dne 11. 2. 2013 v 10:20 hodin.

Lhůta pro výběr nejvhodnějšího návrhu a oznámení výběru se prodlužuje do 22. 2. 2013.

Vyhlašovatel dále upravuje podmínky soutěže v článku č. 8, kde upravuje znění bodu Navrhovatel podá samostatný návrh ke každé části soutěže na:  navrhovatel podá samostatný návrh ke zvolené části soutěže.

Vyhlašovatel dále upravuje formu podání návrhu v článku č. 7

Návrh včetně všech požadovaných příloh, dokumentů a jiných součástí dle těchto soutěžních podmínek podá navrhovatel v jedné řádně uzavřené obálce (či jiném obalu) zajištěné dostatečným způsobem proti otevření a označené:

  1. identifikačními údaji navrhovatele
  2. nápisem: „OBCHODNÍ VEŘEJNÁ SOUTĚŽ – NEOTEVÍRAT!“.
  3. názvem obchodní veřejné soutěže: „Uzavření smluv na pronájem nebytových prostor Gaston, Afrika a stánků U Medvídků, U Vyder, V Oboře, Vodní svět – občerstvení“ a nápisem, pro kterou část soutěže je nabídka podávána.

Vyhlašovatel umožní dodatečnou prohlídku předmětu nájmu v následujícím termínu: 31. 1. 2013 od 13hod.

Vyjmutím požadavků na ISO normu 22000 vyhlašovatel očekává rozšíření okruhu možných potencionálních navrhovatelů, čímž předpokládá zvýšení konkurence v rámci soutěže.

Vzhledem k posunutí termínů pro odevzdání nabídek a k žádoucí součinnosti nového provozovatele při rekonstrukci restaurace Gaston, se část 1 ruší a bude vyhlášena nejpozději 25. 1. 2013 jako nová samostatná veřejná obchodní soutěž.

------------------------------------------------------------------------------------

Doplňující informace k VOS, dne 15. 1. 2013:

  • 1) Platný termín zahájení gastronomického provozu pro veřejnost v restauraci Gaston je 25.3. 2013 (uveden ve smlouvě)
  • 2) Navrhovatel může podat pouze jeden návrh na jednu část soutěže
  • 3) Úprava soupisu majetku u restaurace Gaston v počtu ks židlí a stolů. Počet ks židlí Plettenberg se upravuje z původního počtu 170 ks na nový počet 159 ks a počet stolů se upravuje z původních 42 ks na nový počet 40 ks.

--------------------------------------------------------------------------------------

Aktualizace (popis příloh):

V příloze planky-prilohy1b1c2b2c3b3c.zip  jsou k dispozici plánky restaurací a stánků.
Přílohy pod názvem prilohac4-smlouva* obsahují návrhy smluv včetně příloh.

---------------------------------------------------------------------

Doplňující informace k VOS, dne 5. 2. 2013:

Kolik se platilo za energie a za vodu za rok 2012 v provozovně Obora?
  • Za elektrickou energii celkem (zaokrouhleně) 131 000,- Kč bez DPH / rok, voda (vodné stočné) 22 000,- Kč bez DPH / rok .  
 
Je možné dostat info kolik byl nájem v roce 2012 za Oboru?
  • Roční nájemné činilo 833 333,33 Kč bez DPH (tj. 1 000 000,- Kč  vč. DPH). Odvoz komunálního odpadu, energie a vodné, stočné nebyly součástí nájemného.  

 

Doplňující informace k VOS, dne 6. 2. 2013:

Kolik byl nájem za stánek u Vyder v loňském roce?
  • Roční nájem činil 291 666,66 Kč bez DPH (350 000,- Kč vč. DPH). Odvoz komunálního odpadu, energie a vodné, stočné nebyly součástí nájemného.  
 
Kolik byl nájem za občerstvení u Medvídků v loňském roce?
  • Roční nájem činil 411 931,66 Kč bez DPH (494 318,- Kč vč. DPH). Odvoz komunálního odpadu, energie a vodné, stočné nebyly součástí nájemného.  
 
Kolik se platilo za energie a vodu za stánek u Vyder?
  • Elektrická energie (zaokrouhleno) 14 500,- Kč bez DPH / rok, vodné, stočné (zaokrouhleno) 1 500,- Kč bez DPH / rok
 
Kolik se platilo za energie a vodu za občerstvení u Medvídků?
  • Elektrická energie (zaokrouhleno) 55 500,- Kč bez DPH / rok, vodné, stočné (zaokrouhleno) 5 000,- Kč bez DPH / rok
 











Otevírání obálek - příloha pro část č. 3.pdf
Otevírání obálek - příloha pro část č. 2.pdf
Otevírání obálek - hlavní protokol.pdf
prilohac4-smlouva-pro-cast3.zip
prilohac4-smlouva-pro-cast2.zip
prilohac4-smlouva-pro-cast1.zip
planky-prilohy1b1c2b2c3b3c.zip
podminky-souteze-Príloha-1a-2a-3a.pdf
podminky-souteze.pdf
rozhodnuti-3cast.pdf
rozhodnuti-2cast.pdf