V roce 1975 přivítala Zoo Praha svého 25 000 000. návštěvníka. Rádi bychom jeho - i další děti, které navštívily zoologickou zahradu spolu s ním a jsou zachyceny na archivní fotografii - vyhledali a pozvali na slavnostní zahájení letošní hlavní sezóny. Obracíme se proto na veřejnost...
1. března se Praha probudila do krásného, zasněženého dne. Pro zaměstnance Zoo Praha se ale tato pohádka proměnila v noční můru. Množství mokrého sněhu neudržela síť jedné z voliér a uletělo 18 kriticky ohrožených ibisů skalních.
Mimo adopční kampaně 2015 byla v prosinci odstartována též kampaň Vzácní lvi v Praze, která má návštěvníky upozornit na přítomnost nových lvů indických a byla umístěna na BB a CLV plochy. Tato kampaň běžela též v měsíci lednu a únoru r. 2016.
Listopad a prosinec se již tradičně nesl v duchu adopčních kampaní. Ze „sirotků“, kteří nemají žádného adoptivního rodiče, byly pro kampaň v letošním roce zvoleny tyto druhy: ovíječ filipínský, želva ostnitá, arowana dvojvousá a makak vepří.
V návaznosti na letošní umístění pražské zoo jako čtvrté nejlepší zoo na světě jsme v září a říjnu navázali celorepublikovou outdoorovou kampaní zaměřenou na propagaci čtyř nejvýraznějších mláďat Zoo Praha – tapíra jihoamerického, lachtana jihoafrického, gibona stříbrného a hrabáče...
Outdoorová kampaň propagující světový úspěch
Nová reklamní kampaň je zaměřená na rychlost – u čtyř vybraných druhů prezentujeme, za jak dlouho by se teoreticky dostali z daného místa do pražské zoo.
A je to tu! S radostí vyhlašujeme výsledky soutěže o zájezd s Čedokem spojené s adopční kampaní.
Dne 19. prosince 2014 agentura fundraising s. r. o. rozeslala přátelům Zoo Praha vánoční zásilku s žádostí o podporu pro nový pavilon goril, kde byl bohužel uveden nesprávný tvar bankovního účtu.Omluvu kolegů z agentury fundraising s. r. o. za vzniklou chybu naleznete v přiloženém dopise.
Pražská zoo odstartovala kampaň propagující světový úspěch
Ihned po svém otevření v neděli 27. července si nový herní prostor pro děti a rodiče získává své příznivce.
Letní marketingová kampaň
Je cílena na našich 10 pavilonů a na boj s povědomím mnoha lidí založeném na obavě, že v pražské zoo není přes zimu a ve špatném počasí co k vidění.
Marketingová kampaň - léto 2013
Druhá etapa reklamní kampaně Zoo Praha právě startuje
Od zítřka 1. dubna 2010, se budete moci v ulicích Prahy setkávat se zvířecími osobnostmi
Oslovujeme zahraniční turisty
V srpnu byla nejúspěšnější outdoorovou reklamou kampaň Zoo Praha