Reklamní kampaň ADOPTUJTE ZVÍŘE
11. 11. 2009
Podzimní kampaň Zoo Praha
Tradičně, tak jako loni i předloni, přicházíme v předvánočním čase s kampaní ADOPTUJTE ZVÍŘE. Je zaměřena na ty zvířecí druhy, které zatím nemají žádného sponzora.
Gundi saharského, kolpíka růžového, trnorepa zdobeného nebo šípovce nosatého můžete již nyní vidět v ulicích na billboardech a ve vitrínách citylightu.
Adoptovat zvířátko je nejen velmi pěkným činem, ale adopce se dá také využít jako krásný dárek pod stromeček.
Základní informace o adopci najdete
zde. Seznam všech zvířat, která lze adoptovat pak najdete
zde.
Barevně zvýrazněná zvířátka v tomto seznamu zatím nemají žádného adoptivního rodiče či sponzora.
{MediaGallery}2411-reklamni-kampan-adoptujte-zvire_4001043{/MediaGallery}
Enrichment je i skvělé téma pro letošní reklamní kampaň Zoo Praha. Co je jejím hlavním sdělením pro veřejnost? Je to vzkaz, že v pražské zoo jsou ZVÍŘATA V POHODĚ, což je i...
aneb opět osvědčená rada pro všechny, kdo neví co nadělit pod stromeček
Přispět na záchranu čtyř ohrožených druhů, jakými jsou kůň Převalského, gorila nížinná, gaviál indický či laoš, lze nově pomocí unikátních kiosků - dotykových obrazovek s integrovanou platební funkcí, které uvádí do...
V Zoo Praha, kde dnes proběhlo tradiční Setkání přátel, sponzorů a adoptivních rodičů zvířat, byly jejím nejvýznamnějším podporovatelům uděleny ceny Velký, Malý a Divoký Richard. Jsou vyrobeny z českého křišťálu podle...
Zoo Praha uspěla v projektu Vizionáři 2018, který oceňuje a propaguje autory zajímavých inovací a neotřelých počinů uplynulého roku. Pražská zoo získala prestižní titul za unikátní kiosky – dotykové obrazovky s integrovanou...
Pražská zoo se stala jednou z 25 značek, které obdržely ocenění Czech Superbrands. Ve světě se podobným titulem mohou pochlubit společnosti, jako je Amazon.com, UNICEF, The New York Times nebo Rolex.
Adopční kampaň 2014
Stejně jako loni jsme i letošní adopční kampaň okořenili zajímavou pobídkou.