ADOPTUJEŠ MĚ?

Archiv

26. 11. 2012


Adopční kampaň roku 2012

Letošní adopční kampaň jsme pojali v úplně novém grafickém hávu. Namísto bílého pozadí reprezentují kampaň barevné plochy s vánočními a zimními symboly, sdělení a výzvu k adopci podtrhují různé slogany na bázi slovních hříček či schopností vyobrazených sirotků.

„Tváří“ kampaně se stalo pět druhů – sirotků: ropucha jihoafrická, orlosup bradatý, lama vikuňa, bažant Edwardsův a chřestýš kostkovaný.

Billboardy a citylighty nové kampaně jsou od listopadu k vidění v pražských ulicích.

Více informací o adopci najdete ZDE.

  Chřestýš kostkovaný

Se svými 12 kily je jedním z nejmohutnějších jedovatých hadů. Náš pár se nedávno intenzivně namlouval. Zanedlouho se tedy možná dočkáme mláďat, která se rodí živá - vejce opouští už v těle matky.

Roční adopce chřestýše přijde na 1500 korun.

 


Bažant Edwardsův

Zoo Praha je jedním z jeho nejúspěšnějších chovatelů a dokonce ho plánuje vracet do přírody, kde je již považován za vyhubeného.

Roční adopce bažanta přijde na 1000 korun.

 

 

Lama vikuňa

Nejmenší a nejvácnější z lam! Od letošního roku ji můžete spatřit v naší zahradě. 

Roční adopce lamy přijde na 4000 korun.

 

 

 

Ropucha jihoafrická

Unikát mezi žábami! Bez problémů zvládá obrovské teplotní rozdíly. I na vodu není náročná.

Roční adopce ropuchy přijde na 1000 korun.

 

 

Orlosup bradatý

Chytrý jak opice! Sousta si dokáže naporcovat vykutáleným způsobem.

Roční adopce orlosupa přijde na 3000 korun.

 

 

 

 

Kreativa: Vít Kahle a Optio CZ
Grafické zpracování: Optio CZ

Fotografie: Robert Halamíček, Tomáš Adamec


Enrichment je i skvělé téma pro letošní reklamní kampaň Zoo Praha. Co je jejím hlavním sdělením pro veřejnost?  Je to vzkaz, že v pražské zoo jsou ZVÍŘATA V POHODĚ, což je i...

aneb opět osvědčená rada pro všechny, kdo neví co nadělit pod stromeček




Unikátní hybridní platební kiosky, jejichž prostřednictvím budou moci návštěvníci pražské zoo přispět na ochranu ohrožených druhů zvířat, dnes na tiskové konferenci představili ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek, generální ředitel společnosti Mastercard Miroslav Lukeš a generální manažerka společnosti Ingenico Martina Kirchrathová. Foto: Václav Šilha, Zoo Praha

Přispět na záchranu čtyř ohrožených druhů, jakými jsou kůň Převalského, gorila nížinná, gaviál indický či laoš, lze nově pomocí unikátních kiosků - dotykových obrazovek s integrovanou platební funkcí, které uvádí do...

Laureáti Cen Richard v roce 2016. Autor: Václav Šilha, Zoo Praha

V Zoo Praha, kde dnes proběhlo tradiční Setkání přátel, sponzorů a adoptivních rodičů zvířat, byly jejím nejvýznamnějším podporovatelům uděleny ceny Velký, Malý a Divoký Richard. Jsou vyrobeny z českého křišťálu podle...




Vít Kahle, odborný poradce pro marketing a PR Zoo Praha, přebírá ocenění pro Zoo Praha Vizionář 2018. Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha.

Zoo Praha uspěla v projektu Vizionáři 2018, který oceňuje a propaguje autory zajímavých inovací a neotřelých počinů uplynulého roku. Pražská zoo získala prestižní titul za unikátní kiosky – dotykové obrazovky s integrovanou...

Pražská zoo se stala jednou z 25 značek, které obdržely ocenění Czech Superbrands. Ve světě se podobným titulem mohou pochlubit společnosti, jako je Amazon.com, UNICEF, The New York Times nebo Rolex.




Stejně jako loni jsme i letošní adopční kampaň okořenili zajímavou pobídkou.



Přihlášení k newsletteru